Volleybal
U bent hier: nieuws » 2014 » Start nieuw volleybal seizoen

Start nieuw volleybal seizoen

Start nieuw volleybal seizoen.

De meesten zitten nog een beetje in de vakantie modus. Maar toch kijken we al uit naar het nieuwe volleybal seizoen 2014/2015
Vorig seizoen zijn dames 2 gepromoveerd naar 2e klasse. Ook dames 1 blijft aankomend seizoen in de 2e klasse spelen.
Naast de 2 dames team die we al hadden krijgen we er dit seizoen een 3e dames team bij.

Bij deze willen wij; Sandra Visserman, Gesly Kolk, Renate Feenstra en Ingrid dam verwelkomen bij de vereniging.
Zij zullen samen met Petra Serrarens, Sylvia Keppel en Aniek Bronkema een 3e damesteam vormen.

2 van onze jeugdteams zijn samen gevoegd naar 1 C team. Zij zullen dit seizoen geen toernooien meer spelen maar competitie wedstrijden op de Zaterdagen.
Het andere CMV Team "vorig jaar Niveau 5" Gaat dit seizoen niveau 6 spelen.

Wat betreft het heren team veranderd er niks.

Wij wensen alle spelers, scheitsrechters, vrijwillgers een heel sportief volleybalseizoen.